En uppenbarelse från gud i form av bajs.

en blåsig kväll satt jag och min kära vän caroline och tittade på en skum film som handlade om en man vars bajs var heligt. Fråga mig inte varför det blev just denna film. Caroline var schleten efter en lång partynatt kvällen innan och somnade tre minuter in på filmen. Medan jag låg där i mörkret och skrattade lite för mig själv passade jag på att skrämma Crawe lite då och då och mina metoder blev allt aggressivare. Tillslut fick hon nog och nockade mig med armbågen på kinden. Hon vaknade lagom till slutet och åt upp resten av den kladdkaka jag så vänligt hade bakat till henne. Efter en stund somnade hon igen och jag låg kvar och tittade på eftertexten och den tjatiga sång som spelades om och om igen samtidigt. Tillslut började hon snarka högt och ljudligt och det var då jag bestämde mig för att sätta mig vid datorn en liten stund. Efter att jag kollat alla mina meddelanden, kommentarer, vänförfrågningar osv bestämde jag mig för att läsa några bloggar. När jag var färdig med det satt jag en stund och tittade in i skärmen innan jag bestämde mig för att själv starta en blogg som jag kunde skriva på lite då och då när jag hade lika lite som nu att göra. Det var starten på denna bloggs karriär. Välkommen till jorden kära blogg.

Ett särskilt tack till Caroline Andersson Willaume som med hjälp av sitt sömniga inre gjorde denna blogg möjlig.

Kommentarer
Postat av: Petra

hahahahahahaha, du är söt.

caroline bara äter och äter<3

2008-12-07 @ 11:55:42
URL: http://indian.blogg.se/
Postat av: Jesper

crawe är däckarn :(

2008-12-08 @ 00:33:44
URL: http://larsnyahast.blogg.se/mpknollsjua
Postat av: snygga bruden vars inlägg är tillägnat till(L)

åh min sol, när jag under webbdesignens tid läste dessa poetsiska rader kände jag en bris av lycka sprida sig i kroppen. och jag blev varm i själen.

tack för de här orden som så slank rakt in i hjärtat och skapade harmoni. Guds rike, arma kvinna du är fin.

2008-12-08 @ 10:00:53
Postat av: moa

äntligen. i've been waiting for you ;) haha pussss

2008-12-08 @ 12:28:54
URL: http://moalinjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0