13.37

har inte riktigt bestämt mig för om jag vill ha sommarlov eller inte! vill inte se mina betyg, vill inte veta!

kommer nog vara ganska nöjd med kvällens händelser. blir väl kanske inte världens partyfredag, men man kan vara glad ändå. för imorgon är det aranäs open och då vill man ju vara på topp.

är bara väldigt missnöjd över en sak. eller kanske fundersam. varför sitta på emotrappan när man är emo? om jag skulle vara typ.. världens tönt (vilket jag kanske är, men jag är nöjd ändå) så skulle jag ju aldrig satt mig på en trappa som kallades för tönttrappan liksom. ärligt talat, blir typ förbannad. så korkat! men vad vet jag, den där trappan kanske har någon osynlig dragningskraft som inte vi vanliga svenssons kan känna av.

nu blir det kebabrulle för min del. det är ju aldrig fel.
och idag gick brandlarmet samtidigt som jag skulle döda en spindel, då fick jag verklig panik
hejdåvacker är hon väl inte direkt, ändå var jag tvungen att spendera dagen med henne instängd i en liten stuga på kårholmen med endast den största spindeln i världshistorien som sällskap. s

ps. imorgon är det väl typ.. melodifestivalen? gött!

Kommentarer
Postat av: blåmes

du har så rätt! en riktigt filosof. vi som är coola borde sitta på emotrappan istället:)

2009-05-15 @ 18:28:02
Postat av: gött

så sant, ahaha du äger

2009-05-15 @ 22:01:34
Postat av: Olivia

fin bloggg =)!

2009-05-15 @ 23:12:03
URL: http://oliviaeklovs.blogg.se/
Postat av: Madicken - Foto

Fin bild :D

Ha en bra dag!

2009-05-15 @ 23:14:58
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Postat av: hannah :)

så det är melodifestival idag / lördsag ?? :D

hihi håller inte reda på sånt :)

2009-05-16 @ 10:21:12
URL: http://radtke.blogg.se/
Postat av: Ola

Jossan fick 13.37 på coopertestet!! hur sjukt är inte det? ELIIIIIT.

2009-10-07 @ 06:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0