skrämmande fantasier á la kamelia

kunde inte förstå vad som var grejen med att blogga. sedan insåg jag att blogga är ju egentligen någonting man alltid har gjort. ingen som minns bloggarna på lunarstorm där man skrev ungefär varje dag som sedan kommenterades? det var ju ändå sjukt kul. minns att bloggen på lunarstorm var ju nästan det bästa.
fast ändå, insåg att mitt senaste inlägg var ett sådant där meningslöst.

är ganska trött nu, vill bara sova. att gå och lägga sig är väl ungefär det bästa. bara lägga sig under täcket och vara nöjd. amelie är iallafall sjukt nöjd innan hon ska sova. vi snackade om hur man låg och tänkte innan man somna när vi var i sälen. hennes fantasier var inte att leka med ska ni veta. vill bara avslöja dom här, men eftersom jag vet att amelie läser min blogg så skulle hon antagligen se det och få ett utav sina berömda dampryck på mig. vilket jag egentligen tycker är riktigt roligt, men jag väljer ändå att avstå denna gång. tråkigt nog!
aja, sälen var ändå kul. okej, jag vet att det var typ en månad sedan men vafan. nästa år blir det åre med alla brydarna. tio pers är vi för tillfället, men det brukar sluta med att ännu fler hakar på. och det gör ju ingenting. hoppas på stor lägenhet precis vid backen och vid partyhjärtat. det var tydligen en sjukt fräsch lägenhet med alla tänkbara tillhörigheter. kan ju kosta en del, men vi får se till att alla med rika pappor betalar mellanskillnaderna. brukar ju inte vara några större problem om jag känner några av mina vänner rätt (haha!).


nu avrundar jag för ikväll. ska snart börja invänta jon blund och lagga inför morgondagen då jag hade tänk plugga (ovanligt men sant). betygen sätts ju trotts allt på onsdag. vill verkligen inte!!

ps. ganska gött att norge vann melodifestivalen, han var ju så sjukt äckligt söt. vill bara bädda ner honom i sängen och ta hand om honom. sverige gick det ju också bra för hörde jag! götttt eller!

.........................


jag och amelie i sälen. ganska gött att vi tog ungefär hundra bilder vi varje tillfälle. eller, för att tala klarspråk, amelie gjorde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0