Draft: Okt. 7, 2009

oj, blev idag påmind av min älskade ola att jag har jufaktiskt en blogg. lite halvt bortglömd men ändå vid liv. känns fint att vara tillbaka. känner att det här är min grej. snart sveriges nya bloggdrottning, sveriges största bloggerska det är nog jag det.

aja livet leker, har inte så mycket att gnälla över just idag. önskar nästan jag hade det. ska snart ut i solen med ola, hon ska bara byta tampong först. :S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:SS:S:S:S::S::S:S:S yschhhhhhhhh. emma persson brukar göra det under täcket under träningsläger. jag vet än idag inte vart den gamla hamnade, men det kanske kommer fram under året som går. hon käka nog upp den.. ja, så var det nog

ganska snälla

vill ha helg nu! verkligen. på fredag bli det danmark med fint folk, stannar dock bara i ungefär en timma sen drar vi tillbaka igen. har hört att mange schmidt spelar på mingel på fredag men vet inte om det stämmer?!??!!!!!!!! antar att det inte gör det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0